INVESTUJTE 1 HODINU SVÉHO ČASU A NAJDĚTE PERFEKTNÍ ASISTENTKU

Získáte mnohem víc...

Součástí balíčku je:

 

1h vstupní konzultace, kde probereme specifikace. Nemusíte si nic zásadního chystat, já se vás vyptám na vše, co potřebuji. Po konzultaci ode mě dostanete:

  • inzerát v dlouhé i krátké verzi s tipy, kde ho můžete zveřejnit
  • postup pro vyhodnocení odpovědí a set vhodných otázek pro pohovor vč. toho, jak pohovor vyhodnotit
  • + tipy jak uchopit zkušební dobu. 
Všechny podklady můžete použít opakovaně kdykoli v budoucnu.

 

Pokud se poznáte alespoň ve 3 situacích, je na čase něco změnit

  • Organizace a operativa vás často odvádí od práce pro klienty.
  • Vaše spisy a dokumenty nejsou ve 100% pořádku.
  • Zadáte asistentce nebo koncipientovi úkol a oni vám odevzdají něco úplně jiného.
  • Asistentky i koncipienti se vám často mění, pořád někoho zaučujete.
  • Drobné chyby a opomenutí se opakují pořád dokola.
  • Přivíráte oči nad chybami a nedostatky, protože si myslíte, že nikoho pořádného stejně nenajdete.

A vy byste přitom chtěli…

… věnovat se právním úkolům a akvizicím.

… přestat se starat o běžný chod kanceláře.

… spolehnout se, že vše, co potřebujete, budete mít zajištěné.

Ze zkušenosti vám můžu povědět jedno

Většina mých klientů si na začátku neuvědomuje, že to může změnit.

Ze setrvačnosti zůstávají v zajetých kolejích, bojují své každodenní bitvy a hasí požáry.

Často se nepouštějí do změny z obavy, že na ní nebudou mít dostatek času, nebo vůbec nevěří, že to změnit jde.

Odlište se. Napište inzerát, který přitáhne ty kvalitní lidi

Dívali jste se někdy, jak vypadají inzeráty hledající asistentku do advokátní kanceláře?

Schválně se podívejte. Zadejte do vyhledávače „asistentka do advokátní kanceláře“ a uvidíte v naprosté většině případů toto:

Hledáme asistentku do advokátní kanceláře XY.

Náplň práce:

  • zajištění plynulého chodu kanceláře
  • komunikace s klienty, soudy a úřady
  • organizační a administrativní podpora týmu
  • správa docházkového systému
  • příprava a formátování dokumentů
  • evidence pošty (listinné i elektronické včetně administrace datové schránky)
  • vedení spisové agendy
  • péče o prostory a vybavení kanceláře
  • objednávky kancelářských potřeb

 

Požadujeme:

  • praxi na pozici asistenta/asistentky v advokátní kanceláři výhodou
  • SŠ/VŠ ekonomického nebo právního zaměření
  • anglický jazyk na pokročilé úrovni
  • velmi dobrou znalost MS Office
  • samostatnost, ochotu učit se novým věcem, loajalitu
  • vysokou schopnost time managementu a organizace práce
  • schopnost práce pod stresem

Pomůže vám takový inzerát odlišit ty skvělé asistentky od zbytku?

Nehledáte spíš s takovýmhle inzerátem jehlu v kupě sena vidlemi?

Ono to totiž nikdy není jenom o tom, co asistentka, koncipient, nebo kdokoli umí. Jde hlavně o jeho osobnost a charakterové vlastnosti.Nastavení mysli. Postoje. Hodnoty.

Vy potřebujete týmové hráče. Lidi, co jsou zodpovědní a dokáží přijmout vaši důvěru.

Obzvlášť v advokacii potřebujete od asistentky maximální pečlivost, zodpovědnost, organizovanost.

A já vím, jak to zjistit v prvních 2 krocích výběrového řízení.

Nepotřebujete čekat několik měsíců a zaplatit několik platů, abyste poznali, jestli u vás ten člověk bude fungovat, nebo ne.

Správně napsaný inzerát vám ušetří klidně i 30 tisíc

Kolik hodin trávíte pročítáním odpovědí, z nichž víc jak polovina je úplně mimo? Kolik absolvujete pohovorů, kdy si řeknete, že tohle nebude nikdy fungovat.

Zůstane vám někdo, z koho jste nadšení? Přijme vaši nabídku? Musíte výběrové řízení opakovat?

Jak dlouho nováčka zaučujete?

Zjistili jste někdy, že nový člověk nastoupil a ukázalo se, že to, co říkal na pohovoru a sliboval v životopise, vůbec neodpovídá realitě?

Spočítejte si, kolik vás tenhle čas stojí peněz.

Nastavte si výběrový proces tak, aby automaticky vyřadil všechny, co u vás nikdy fungovat nebudou

Najít perfektní lidi není nemožné. Nemusí to zabrat roky ani to není o štěstí. Jediné, co potřebujete, je mít dobře nastavený proces výběru, který nastaví takové síto, že rychle a automaticky vyřadí zcela nevhodné kandidáty. Vy se tak potkáte na pohovor jenom s těmi, co skutečně splňují vaše požadavky. A během velmi krátké doby je dokážete dostat na plnohodnotnou pomoc pro vaši kancelář.
Náklady na výběr perfektní asistentky nebo skvělého koncipienta tak můžete snížit až o 30 tisíc na vašem čase a ještě víc na výplatách lidí, kteří stejně nikdy fungovat nebudou.

Cílem mých konzultací je, abyste se vyhnuli slepým uličkám a pracovali s postupy, které fungují

Během 3 konzultací získáte podrobný postup výběru lidí přímo pro vaši firmu a konkrétní pozici. Zároveň vám vysvětlím principy, díky kterým budete moci tento přístup použít kdykoli v budoucnu i pro další pozice.

Za 3 hodiny vašeho času:

  • ušetříte několik hodin pročítáním nerelevantních odpovědí a pohovory s kandidáty, co se k vám nehodí
  • ušetříte až několik měsíců času a nákladů na mzdy investovaných do špatného člověka
 

Projdeme vaše potřeby, napíšeme inzerát a nastavíme navazující postupy tak, abyste na konci získali perfektní astistentku na první dobrou.

Konzultace můžou probíhat buď telefonicky, nebo za vámi ráda přijedu osobně (Praha a střední Čechy, ostatní lokality jsou na domluvě).

CENA ZA 3 KONZULTACE: 5.100 Kč (1.700 Kč/hod.)